EGENMORGON

Idag är min första egenmorgon på länge som jag verkligen njuter. En morgon jag vaknat utan illamående, förkylningen som klubbat mig senaste veckan har börjat ge med sig och jag ser verkligen fram emot den här dagen som bara ska bestå av återhämtning! Det är såhär jag trivs!

Gårdagens underbara frukost med fina vänner som jag älskar att skämma bort var fantastiskt trevlig den med, tro inget annat! Kanske är det just därför jag njuter lite extra av ensamheten idag?! Jag vet att jag kan samla mina vänner när jag vill, dom finns alltid där. Men jag är, och kommer nog alltid att vara någon som har ett ganska stort behov av att vara ensam. Det ska liksom vara jag, min tekopp och min tidning ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0