UNDERSKATTAD PRYL

Okej lite pensionärsvarning kanske men ändå! Eftersom jag alltsom oftast promenerar omkring med tre fyrbenta krabater som inte direkt går snällt bredvid mig hela tiden blir det alltid lite extra krångligt när det är halt ute. Speciellt med en Ann-Helen som är livrädd för att halka och skada svanskotan igen. Men nu är det slut med det! Idag åkte broddarna på som jag köpte innan jul, och oj vad smidigt vi löste promenaderna idag! Så nu får broddarna minsann sitta kvar på vinterkängorna resten av säsongen. Borde alla hundägare ha! Ska dock påpeka att jag BARA tänker använda dem under hundpromenaderna, allt annat kan vänta till jag är 65!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0