SÖNDAGMORGON

Skön morgon. Sovmorgon. För ovanlighetens skull skulle varken jag eller P iväg på något idag. Eller ja, P ska iväg i eftermiddag en sväng men det är ju inget man behöver stressa över direkt. Kikar bara in en snabbis, vill inte förstöra denna dag med att fastna framför datorn. Det kan jag ju istället göra sen när jag är ensam hemma istället. Bjuder på en liten bild så länge...


Vi brukar då fylla hela soffan man massor utav kuddar för att hundarna inte ska ligga i den. Men, som ni ser går det tydligen alldeles utmärkt ändå. Blir ju bara ännu gosigare tycker Chippen!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: Åh vad härligt att du svarade :) Ha en super fin söndag! Kram på dig!

2012-01-15 @ 14:29:37
URL: http://endenise.se
Postat av: Anna

Haha, då vet jag vad jag har att vänta mej då ;) Tur är väl som förstagångstapetsör att det "bara" är en vägg med 3 meter bredd. Har du provat easy up tapeter? Det har jag hört ska vara lite enklare iaf :)

2012-01-16 @ 11:47:31
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0