Många borde göra, lite ork

Usch känner att jag har många borden idag, men absolut ingen ork. Känner att jag ligger precis på gränsen till ytterligare en förlkylning som jag absolut inte har tid att få. Så kanske borde jag lyssna på min kropp, slappa mig igenom dagen och se om energin infinner sig senare istället. Så får det bli! En kopp gott "Jordgubbs och champagne" te i soffan med en tidning.

Inte för att jag egentligen behöver mer inredningsinspiration, mitt huvud är fullt av ideer men har ingenstans att förverkliga dom. Det är trist. :( Kanske ska försöka hitta på nån bra lösning till mor och far som ska göra om sin hall men inte riktigt vet hur. Det kanske kan bli nåt bra projekt!

Nån annan som vill ha ideer så är det bara att hojta! Jag har säkert nånting över till er också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0