Julen :)

Jag har knåpat ihop lite bilder från julen... Kan säga att jag gav upp VÄLDIGT fort så det blev som det blev. Slängde bara ihop det tillsist så ni skulle få nåt att kika på :)



Jag är ju inte den som frossar i julpynt direkt utan satsar mer på att framhäva mina röda detaljer istället. Så allt jag kunde hitta i rött kom fram ungefär! :)




Granen blev en ovanligt traditionell gran med inte så mycket pynt. Klädde faktiskt om granen till nyår och då blev det betydligt mer bling bling kan jag lova. Bilder på detta kommer senare!




Och sist men inte minst. Eller jo, minst också, lilla Elvis som hittade sin plats under granen i väntan på klapparna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0