DET BLIR ALDRIG SOM PLANERAT DEL 2

Ja det var ju det här med mornar hemma hos mig som aldrig blir som man tänkt sig. Idag var det dock tvärtom mot vad det var för ett tag sedan. Går upp, gör mig iordning, går ut i köket och tittar på klockan. Fasen tio över, slänger ihop två mackor som jag tänkt äta i bilen då eftersom jag är sen, ger samtidigt de fyrbenta sin mat. På med kläder, ut med djuren! Börjar fundera på varför klockan gick så fort, tar upp mobilen och kollar. 8.15!!! Haha är en helt timme förtidigt! Tiden hade inte gått fort utan tvärtom! Så nu fick jag mig istället en skön långfrukost hemma istället. Precis vad jag behövde!


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Ha ha är du säkert på att du lärde dig klockan i skolan??

2012-01-27 @ 10:15:15
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0