DAGENS DILEMMA

Ännu en ledig dag lider mot sitt slut. Det har varit en skön och sådär lagom slapp dag idag också. En kär gammal vän har varit på besök och nu njuter jag bara av ledigheten. Spanar runt på nätet efter lite inspiration till nytt kök (ja, hallen ska göras klar först men drömma kan man ju göra) Egentligen skulle vi vart iväg nu och köpt virke till trappräcke, men vi sket i det. Både jag och P är väldigt trötta idag och först sitta i bilkö pch sen vela runt och bestämma räcke kändes sådär. Därför blir det en kväll med jobb här hemma istället, så något kommer ändå bli gjort!

Nu till dagens inredningsdilemma. Var som sagt på Ikea igår, och konstigt nog slank det ner en tygbit i min vagn. Förstår inte detta?! ;) Hade först tänkt att sy kuddar till vardagsrummet, men så kom jag på att jag kanske ska ta bort de svarta gardinerna och vräka på och med två smala gardinvepor istället. Sedan kanske man kunde sy några matchande rosa kuddar till soffan?! Vad tycker ni? Eller ska jag helt enkelt bara byta ut kanske två av tygtavlorna på väggen till det här tyget? Eller har ni andra förslag kanske?

Tyg Solgerd från Ikea



Slänger in en liten bild på rummet ifall ni glömt bort. Dock är allt det röda borta och allt går i vitt, svart och grått istället!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hmm.. Kanske såhär då: Gardiner + 2 tavlor

med tyget? :]



Kul att du börjat blogga såhär mycket nu btw!

2012-01-19 @ 18:58:19
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0