NYTT PROJEKT

Då var det måndag igen. Blev så mysigt väckt klockan 7.30 av att arbetarna som ska byta grannens tak började slänga takpannor från taket rakt ner i en tom container. Schysst hörrni! Min enda sovmorgon den här veckan förstörd! :(

Vill återigen tacka föra alla kommentarer jag fick igår. Har nu haft tid att svara på alla (hoppas jag inte glömt någon, förlåt om så skulle vara fallet). Kan ju också säga att det gamla besöksrekordet flög all världens väg! Hoppas att ni fortsätter att kika in även i fortsättningen! 

Jag fick också en hel del kommentarer om hur jag gjort lampan, så istället för att skriva en lång förklaring som svar på kommentarerna kommer jag att lägga upp ett litet steg för steg inlägg längre fram. Det får bli när jag sätter igång med den stora taklampan! Ni får hålla utkik!

Dagens projekt ska bli att försöka styra upp skrivbordet en aning. Har även satt igång med att fota lite nyheter som har fått flytta hem till oss den senaste tiden. Måste bara invänta lite bättre ljus i vardagsrummet så ska nog det gå vägen också. Bjuder på en gammal bild så länge att vila ögonen på.



Så dags att ta tag i dagen på riktigt! Återkommer när jag fotat färdigt! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken vacker bild! Hoppas att det blir en bra dag. Trots den dåliga starten.

2012-02-20 @ 10:24:26
URL: http://inneoute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0