MER LOPPISFYND

Här kommer ytterligare några fynd från second hand rundan i onsdags.



Tyvärr var det väldigt svårt att fota genomskinliga vaser i halvtaskigt ljus men ni ser ju iallafall vad det är ;)

Fina vaser kan man ju bara inte få för många utav. Har länge letat efter bland annat bra småvaser att använda när man tar in en liten ensam snödroppe till exempel, och nu har jag hittat två. Även en stor och rejäl bricka fick följa med hem, dock behöver den sig en omgång med sprayburken innan det visas offentligt!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Sv: Men hur kan du missa å tipsa mig om nåt så viktigt, jag funderar på hur jag kan ha överlevt utan torrschampo nu ju =) Vilken sort rekommenderar du då?? =) kramar

2012-02-17 @ 20:09:33
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se/
Postat av: Dan Syndrom

Loppisar är bäst! :)

2012-02-19 @ 10:35:47
URL: http://www.dan-syndrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0