BE OM URSÄKT PÅ FÖRHAND?!

Idag lyser solen, en underbar dag att vara ledig på. Om man nu hade varit det. :( Visserligen är jag hemma från jobbet men med ett huvud som snart exploderar (det måste nästan synas utanpå att det pulserar) och en ond nacke (här går vi omkring med halsduk inomhus idag) så kunde det fina vädret lika gärna kvitta känner jag. Ljuset irriterar och det dåliga samvetet "jag borde vara ute i det fina vädret" är ytterst påtagliga. Blä säger jag bara och återkommer när humöret är bättre igen!

Borde kanske i förväg ha bett om ursäkt för ett väldigt negativt inlägg?! Men man kan inte vara på topp jämt.... 



Lilla blomman i köksfönstret njuter iallafall av solens strålar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart man inte kan vara på topp jämt, och det

kommer fler soliga dagar!



De är väldigt fina, till och med finare i

verkligheten!



Krya på dig! Kram



2012-02-23 @ 11:19:00
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Monica

stackare när det är så underbart ute:(Det komme många fina dagar till då du kan njuta av det, synd att du inte jobba med mig idag:(

Kram

2012-02-23 @ 11:41:54
URL: http://joppelito.wordpress.com
Postat av: Emelie

Sv; Ja, haha. Vad jag känner igen mig i det där. Framför allt när man behöver plugga.



Tack så mycket! Kul att höra!



Hoppas du kryar på dig under dagen!

2012-02-23 @ 11:47:44
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0