GLÖGGKVÄLL

Ja, idag spenderar jag mesta delen av tiden på soffan. Känner mig inte riktigt fit for fight och ikväll är det dags för årets glöggkväll här hemma, så det är bäst att ladda batterierna! Dock blir det glöggkväll version light iår eftersom orken att vräka på med mängder av hemgjort julgodis inte finns, å inte heller har julpyntet kommit på plats. Men vad gör det?! Det är ju trots allt sällskapet som är det viktigaste! :)

Inte heller gårdagen var någon höjdare. :( Riktigt stolt över att jag trots allt tog mig igenom mina sex timmar på jobbet. Det hade aldrig funkat utan mina fantastiska kollegor som lät mig ha "lagertjänst" hela dagen, och på så sätt slapp utsätta mig för kundkontakt vilket inte är det allra mysigaste när man känner att maginnehållet mer är uppe i halsen än i magen. Men däremot kan jag säga att det är sjukt farligt att stå och plocka upp en massa babykläder! Tror ni jag blev shoppingsugen eller?!? ;)

Ha en fin tredje adventshelg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0