Paus?!

Ja som ni kanske märker så har jag tagit en liten paus från bloggandet. Energin finns inte där och jag känner att jag absolut inte har något att skriva om just nu. Inspirationen till att göra saker här hemma är också nere på botten.. Ska försöka hitta tillbaka till den och ta nya tag men då behöver jag tid, och den finns inte om man hamnar framför datorn hela dagarna.. Det gååår ju bara inte att sätta sig - skriva sitt inlägg - logga ur. Det vet nog många med mig att det är riktigt svårt ibland, man fastnar lätt med att: - jag ska bara kolla in den bloggen också!

Mina hundar behöver också mer tid, och jag mer tid med dom. Hundarna ger mig energi, ett fint höstväder ger mig energi. Kombinationen av dessa är klockren: att bara sitta på altantrappan med en kopp kaffe i handen, påfylsad med halsduk och filtar och se hundarna busa runt i trädgården bland alla löven.. Det gäller bara att ta till vara på den! Så det ska jag jobba på. Jag ska sortera alla tankar, slänga bort dom som inte behöver finnas, och kanske leta upp några nya...?!

Så jag säger på återseende så länge, kanske kommer något spontaninlägg via telefonen nångång, men det får vi se... Ni får gärna fortsätta att kommentera ändå, det är också något som ger energi! När man vet att människor bryr sig om att läsa all gojja man klottrar ner, även om det inte är det mest tänkvärda man har skrivit alla gånger...





Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Nej inte pausa för länge!! Jag måste ha nåt att kika in på när jag drar ut på praktik..Jag måste få lite bilder på vovvisarna annars får jag petitabstinens!!!!

2011-10-15 @ 19:06:36
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Jennie

Håller med partnern min!!! Inte ett för långt uppehåll tack ;)

2011-10-16 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0