Ny design!

Japp nu tyckte att det var dags för lite ny design på sidan... Eller ja designen är ju kanske den samma, men nya bilder och färger iallafall! Hade lagt in en text i header-bilden som inte vill komma fram bara. Nån som kan komma på varför? När jag tittar på bilder bland "Mina bilder" är texten med, och samma sak när jag infogar den i ett inlägg, men inte när den ligger som header.. Konstigt! Fattar nada! Så tips är VÄLDIGT välkomna!

Nu ska jag slänga mig på soffan och mysa med älsklingen min. Har vart en rolig dag på jobbet med MYCKET folk och mycket att göra så nu är jag helt slut...

Sov gott allesammans!!


Kommentarer
Postat av: cathrine

Jättefint!!

Kan de va så att storleken på headern e för liten så texten kommer för långt ner, om du fattar va jag menar? Tog liten stund innan jag fick med min text på grund av de nämligen =)

kramar

2011-10-03 @ 07:35:10
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Ja tror inte det... Texten ligger nämligen inlagd i bilden (med photoshop) framför bilderna med Chippen och ljusfatet. Så det är inte det att den ligger separat...:(

2011-10-03 @ 09:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0