Fullspäckad dag

Ska försöka hinna med att slänga in ett inlägg så här innan jobbet också för en gångs skull. Och då menar jag inte att jag börjar klockan 14 idag som många vet att jag gör ibland, utan 11. Åh 11 tänker ni nu, det är ju lång tid tills dess. Men det är mycket som ska hinnas med innan jag måste åka 10.30: Hundar ska ut på en redig promenad idag för dom kommer vara hemma själva ganska länge, jag ska göras iordning för jobb, käka såklart och utfodra matvraken, och så ska jag försöka hinna aktivera djuren också så inte allt är uppätet här hemma när vi kommer hem igen. Det är ju ingen hit direkt!

Så det får faktiskt bli allt för nu. Har inget vettigt att skriva eftersom det inte hänt så mycket sedan mitt senaste inlägg, så jag bjussar på en liten bild istället.




Lilla Chippen sover gott, och verkar tycka pälskudden som han ärvt av matte är supermysig :)


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Inget uppätet idag :)

2011-10-05 @ 16:31:55
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0