Morgonen som passerat

Blev positivt överraskad när jag kollade brevlådan imorse. Där låg visst en mysig tidning och väntade på mig. Den måste ha kommit i förra veckan och vi har glömt att kolla posten. Så varmt te för halsen, och bra tidning för huvudet och själen ;)

 

Förresten så skymtar ju även mitt ljusfat i bakgrunden. Nu i ny version, tallkottar!


Sen verkar det som om jag aldrig blir kvitt min lilla mysiga förkylning. Har hostat heeela natten så idag var det bara att ringa vårdcentralen om ett nytt recept på stark hostmedicin, så jag kan få sova på nätterna igen. Ingen sömn = inte frisk. Fick dock en negativ nyhet från sköterskan också: Talförbud! Ajaj, inte kul.. Inte riktigt min grej att vara tyst liksom. :(

Dags att ta tag i lite som ska göras..
Prio ett: Måste mäta upp hallen så jag får beställt mina tapeter idag.
Prio två: Resten ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Ha ha, ska du lyckas vara tyst?!?

Ungefär lika troligt som att Elvis ska ligga stilla i mer än 3 minuter XD

2011-11-14 @ 17:30:22
URL: http://busgolden.se
Postat av: Anna

Sv: Just i den butiken där jag köpte den fanns det en rosa flaska med rosa puff och en genomskinlig till men den minns jag inte va det va för färg på puffen :)

2011-11-14 @ 21:39:06
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0