Möhippa!

Igår var det alltså dags för min underbara Monicas möhippa! Det har vart såååå svårt att inte försäga sig! Man har hela tiden velat dela med sig av allt det roliga som skulle vara under dagen. Men det gick!

Orkar inte dra hela dagen men det roligaste vi gjorde var nog iallafall stadsuppdraget där vi delades upp i tre olika lag som skulle utföra vissa uppdrag för att samla poäng. Sjukt konstiga grejer gjorde man som man absolut ALDRIG skulle få för sig att göra om det inte var en tävling, men alla i laget var verkligen på detta och bangade inte på något. Mitt lag skulle bland annat samla människor för att dansa små grodorna runt Kopparmärra, vi samlade 20 personer för en gruppbild på Lejontrappan, träffade en kändis (Tomten) och lekte gatumusikanter i Brunnsparken. Vi försökte även få till den mest spektakulära bilden genom att posera (och dricka på allmän plats) inne i Nordstan med två poliser. Men såklart kammade bruden hem detta! :) Det var väl bäst det också, annars hade hon väl vart grinig resten av dagen ;)

Imorgon är det tillbaka till vardagen igen, och den här veckan ska jag prova på att jobba 75% istället för 50%. Tror nog att det kommer att gå bra för jag känner verkligen att det är påväg åt rätt håll! Så heja, heja till mig själv!

Ha det fint och njut av helgen in i det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0