Mera sol!

Åh jag blir så himla glad varje morgon när man vaknar och solen lyser upp hela huset! Dock märkte jag att det var VÄLDIGT kyligt ute i den lilla vind som är. Men håller man sig där det är lä och sol funkar det alldeles utmärkt. Tror nog att det värmer på lite under dagen också om man har tur!

Det passar rätt bra ändå att det inte är kanoners temperatur nu på förmiddagen ändå, för jag och mina lilla Monica ska ändå strosa runt en sväng på Ikea idag. Har ju sett en perfekt utestol att ha på trappan vid entrén, så den ska inhandlas idag innan den tar slut. Brukar ju hinna göra det med min tur.

Kanske får det bli en sväng förbi Rusta med då kanske eftersom jag även där sett lite uteprylar som ska inhandlas. Vi får se! Längtar så efter att få sätta igång att plantera lite ute och göra fint. Men men, det är ju trots allt bara mars. Ska tydligen komma snö igen torsdag-fredag enligt vissa källor men dom ignorerar vi tycker jag!

Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0