Efter snö kommer solsken!

Kan inte poängtera nog många gånger att jag mår så himla mycket bättre när solen skiner ute! Man blir såg glad och allting känns så mycket lättare helt plötsligt. Till och med städningen här hemma känns enkel att ta tag i och det är minsann inte ofta det händer i vanliga fall det!

Kändes även bra att gå till jobbet idag för min första 75%-dag. Den flöt på fint, och det känns skönt att vara påväg tillbaka på banan igen. Vet så väl att det behövs både för mig själv och för mina kollegor som gått på knäna när jag varit borta. Fattar inte varför inte jag blivit ersatt. Företaget betalar ju inte en krona för att jag är sjukskriven längre eftersom det är Försäkringskassan som tagit över den biten. Men nu är jag som sagt på g igen och ska supporta allt jag kan! Det känns bra! Vet att speciellt en person som jag jobbar väldigt nära har haft det väldigt tufft när jag varit borta, hon kan verkligen behöva lite uppmuntran nu! Så många extra kramar till dig gumman, du vet vem du är!!


Solskenskramar till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig, du é! Ska bli så skönt att ha dig tillbaka- har saknat dig<3 Nu får vi se till att få ording på både oss själva o våran arbetsplats....

Jättevarm o stärkande kram från du vet vem=)

2011-03-28 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0