Life in pics....

Okej, erkänner mina uppdateringsproblem men här kommer en sammanfattning av vad jag pysslat med senaste tiden, i bilder!!

Fasadrenovering.....



Här har vi precis rivit det som skulle bort




Nästan färdigt. Ett lager färg och nya vindskivor kvar bara.


Efter slitsam renovering kommer avkoppling i Tylösand...



Underbart




Utsikten liggandes i sängen :)


Även altanen har fått sig en omgång...



Före




Efter




Upplagt för många, långa grillkvällar!


Odlingarna hemma...



Jordgubbarna måste skyddas mot objudna besökare


Det får nog vara allt för nu. Får ju inte chocka er alltför mycket på en gång!!! På återseende!!


Kommentarer
Postat av: cathrine

Äntligen lite bilder :D Jättefint!! Nu längtar jag tills jag kommer ner å ser hur insidan av huset se ut.. om du inte slänger upp lite bilder ;P

2011-06-28 @ 22:03:51
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se/
Postat av: Caroline o. Lukas

Tjusigt!!! Bra att inte objudna besökare äter upp alla jordgubbarna. Jag måste ju få chansen att smaka :)

2011-06-29 @ 09:36:15
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0