The big 4!!!!!!!!

Ja igår var det alltså dags för "the big 4" på Ullevi och jag och Patrik var där såklart! Patrik fick nämligen biljetter av mig i en för tidig födelsedagspresent! Tror nog att den uppskattades rätt mycket faktiskt! :) Å shit va grymt det va!!! Metallica rocka fett, säger bara detta. Tycker synd om er som inte var där! ;) Vi hade bra platser också så vi hade totalkoll på scenen!! :)

Övriga tre band som var där är och var inte mycket för mig. Blev dock väldigt positivt överraskad av Slayer som jag på förhand hade lägst förhoppning om. Tycker att dom ändå va rätt bra på scenen med bra närvaro till skillnad från Megadeth som jag tycker lika gärna kunde stannat hemma!

Trött idag så jag ska nog tacka för mig och gosa ner mig under täcket nu istället! Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Låter riktigt kul!!

Inte många som vet att det lurar en rockbrud i dig =)

2011-07-05 @ 09:33:57
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0