Ute på "rastning"

Yes, idag har jag vart ute å "rastats". Det blev en fika med bästaste Jennie på Allum eftersom jag ändå var tvungen att kika förbi jobbet och lämna in ytterligare ett läkarintyg. Börjar kännas många nu.. :( Det hanns även med att leta lite efter klänning till min lilla Monicas bröllop också. Det är ju trots allt bara 1,5 månad kvar nu så de är nog dags att börja leta. Dock hittade vi ingenting tyvärr :( Hittade däremot ett par snygga skor, som jag nog får åka tillbaka och prova ordentligt nån dag. Känns tyvärr som att jag måste ha ett par helt platta ballerina i reserv till bröllopet om det är så att jag fortfarande har problem med ryggen då. Kanske inte är det allra bästa att stappla runt i höga klackar med en trasig rygg. Men man vill ju så gärna vara lite extra fin, och det blir man inte i ett par platta boring ballerinas, så é det bara :(

Nu ska jag snart kika på halv åtta hos mig och se om vi kan få någon ny middagsinspiration här hemma. Å så ska vi mumsa i oss resten av cupcakesen som vi smaskade på igår med! :) Man får ju ta varje tillfälle i akt att fira med någonting gott!

Tyvärr är inte bilderna dom allra bästa eftersom jag och kameran som vanligt inte är bästa vänner, men det får duga ändå :)



Med hallon frosting



White choclate frosting


Kommentarer
Postat av: monica

Du är så duktig på att baka!!

2011-03-22 @ 14:30:57
URL: http://joppelitl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0