Lördagsmorgon..

Lördagsmorgon.. Grått och trist ute.. Blåser som satan.. Älsklingen är redan på gymet.. (Hurtigt).. Vad ska man hitta på??

Ska nog ta och skämma bort honom med nybakta scones när han kommer tillbaka. Det vore väl inte fel?! Är grymt sugen på scones också så nu får jag bara ytterligare en anledning! :) Funderar lite på om jag ska göra vanliga naturella eller om jag ska slå till på någon fyllning idag. Hallon kanske? Vet att jag har ganska mycket bär liggandes i frysen som kanske borde ätas upp snart. Vi får se vad jag orkar med...

Ikväll ska vi också hem till Tisse och Sara igen. Måste ju inviga lägenheten på riktigt med en god middag. Patrik och Tisse ska vara kockar!! Det ni!! Potatisgratäng med mozzarella och salamifylld fläskfilé! Yummie! Själv ska jag försöka hitta på en god efterrätt. Kanske ska jag ta bären dit istället för till sconesen?!

Näpp får skynda mig nu om det ska bli några scones innan han kommer hem igen..

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0