Kärt återseende!

Idag hade jag återigen total brist på socialt umgänge! Jag pallar verkligen inte att gå hemma hela dagarna och inte träffa någon annan än mina "sambos". Igår kände jag att nu får jag snart ett bryt. Så sagt och gjort, idag tog jag en liten snabbkaffe med en kompis från gymnasietiden. Vi har inte setts sen dess tror jag, så vad kan det bli, 6-7 år sen kanske! Shit vad tiden går fort! Å det värsta av allt är att man känner sig asgammal när man tänker tillbaka på sånt.. Men det var ett kärt återseende iallafall, som vi måste göra om snart igen. Dock på ett annat café där kaffet smakar kaffe kanske! Och så måste jag bli bättre i ryggen så att jag kan sitta en längre stund!

Hade en del och prata om iallfall och det visade sig att hon har pluggat med en före detta kollega till mig, och är typ kompis med en som jag känner till sen skytte-tiden. Världen är allt bra liten ändå! Hur kan alla man känner samlas här i Göteborg kan man undra?!

Jaja, får la se om det blir fler återupptagna kontakter med gamla friends när mina nuvarande inte orkar med mitt klagande ;)

Bjuder på en liten bild tagen förut idag också. Den här synen mötte mig när jag kom ur duschen idag. Två busar låg och hade det huuur skönt som helst i soffan! Där inte hundar får vara! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0