Semesterinköpen

Semesterinköpen!




Äntligen fick jag köpt mig en "Kobra"! Hittade den i en butik i Lidköping och då kunde jag bara inte stå emot. Jag har faktiskt valt att köpa en nyproducerad eftersom "retro-värdet" inte spelar mig någon roll. Jag köper den för utseendets skull och för att man faktiskt vet att det kommer att fungera.




Loppisfynd! Fin liten vas att sätta en blomma eller två i!

Köpte mig också en stor korg på loppisen som jag inte riktigt har bestämt vad jag ska ha den till. Min första tanke var att spraya den svart och ha som planeteringskärl utomhus i vinter, men nu vet jag inte riktigt. Den är ganska fin som den är och då kanske det är synd att förstöra den med en gång genom att utsätta den för regn och snö redan första vintern. Jag får fundera lite på saken, just nu rymmer den lite allt möjligt!

Dags att återgå till dagens projekt: Sy lite nya kuddar inför hösten! Jag vet, det är inte höst än men man får väl tänka lite framåt. ;) Just nu känner jag faktiskt att det lika gärna kan bli höst. Semestern är slut och pissregn ute... Vill göra det höstmysigt inne nu, men kan inte riktigt med ännu.. Får väl vänta några veckor, men kuddarna kan jag ju sy iallafall så det är klart när det är dags att "mys-piffa"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0