Plockgodis!

Fick idag inhandlat allt jag behöver till fler nya kuddar. Kul att det äntligen har öppnat en riktig tygaffär här i Göteborgsområdet! :) Fick även köpt det jag behöver för att kunna göra klart förvandlandet av en säng till en snygg soffa som ska stå nere i "syrrans rum".



Plockgodis! Liiiiite knappar inhandlades som ska bli dekorationer på kuddar bland annat




Dragkedjor behövs alltid så jag köpte några fler än vad jag faktiskt behöver just nu. För när man väl ska ha dom sen så orkar man inte åka iväg och köpa bara dom.


Elvis skulle såklart vara med när tyget till soffdynorna skulle klippas till!



"- Matte, vad snäll du är som lägger ut en massa tyg på golvet som jag kan bädda med!"




Kommentarer
Postat av: cathrine

Du e så pysslig gumman =)



Söt han e lilla Elvis!! Hundar är riktigt bra på att hjälpa till där dom minst behövs =)

kramar

2011-08-19 @ 06:35:05
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se/
Postat av: Caroline o. Lukas

Lilla söta Elvis <3 Han är snäll och vill alltid vara med och hjälpa sin matte att pyssla och fixa.

2011-08-21 @ 16:17:21
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0