Helgen som gått...

Helgen som gått har varit toppen! Var ju som sagt på en mycket kär väns bröllop i lördags. Underbart vackert! Det bara strålade om det vackra brudparet! Säger som jag alltid sagt, dom är verkligen gjorda för varandra! Det bjöds även på fantastiskt god mat och dryck, och väldigt bra underhållning får jag säga! Stor eloge för detta!

Men, som sagt, hade en fantastisk dag och kväll, men det straffar sig när man kommer hem tyvärr. Kunde inte sova någonting i princip för jag hade så ont. Så jag kan ju säga att jag var måttligt sliten när jag skulle vakna på söndagen och pallra mig iväg till brunch med brudparet. Oj, nu får jag det visst att låta som om jag absolut inte ville dit, det var inte riktigt så jag menade! Jag ville väldigt gärna dit men det var kämpigt. Men är otroligt glad att jag lyckades och det var det absolut värt! Båda dagarna var absolut värda att pinas lite extra för!

Lovade ju också att lägga ut bild på inslagningen av bröllopspresenten. Så kort, present och presentpåse fick alla samma stil. Och eftersom färgtemat på bröllopet gick i grönt valde jag att spinna vidare på detta.




Bröllopspresenten

Har ju varit ledig idag också, så det fick jobbas lite extra på rehab fronten idag. Ett lite jobbigare simpass än vanligt då jag drog upp tempot lite idag faktiskt. Simmade så jag till och med blev lite andfådd och det var längesen! Får la grym träningvärk imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0